NTL Ung-arrangement: Blå retorikk

NTL Ung inviterer  til informasjonsmøte og foredrag med Ingrid Wergeland fra Manifest Tankesmie, onsdag 14. oktober kl. 18.00 på Kvarteret.
De politiske drakampene strekker seg langt utover valget. Hva som defineres som samfunnsutfordringer er avgjørende for hva slags politikk som føres. Hvordan sakene formidles er politkernes evige oppgaver. Hvilke fortellinger og strategier bruker høyresiden for å vinne fram?

Ingrid Wergeland er nestleder i Manifest Tankesmie og utdannet sosiolog ved Universitetet i Oslo. Hun har skrevet pamfletten Forsvar Arbeidsmiljøloven, Blåmandag og Deltidsfella. Hun har tidligere jobbet som analytiker i Synovate og som journalist i NRK.

– Fagforeningen for unge og studenter: NTL Ung
– Blå retorikk: Ingrid Wergeland, Manifest Tankesmie

Arrangementet finner sted i Speilsalen i 2. etg. på Det akademiske kvarter

Arrangementet er gratis og åpent for alle!

Arrangement på Facebook: https://www.facebook.com/events/801315349978084/

Arrangør: NTL Ung / NTL Ung er ungdomsorganiseringen til Norsk Tjenestemannslag (NTL), og består av unge arbeidstakere og studenter under 35 år.
www.ntlung.no